Promovati si Vindeti in Facebook.
(Peste 7 milioane de romani utilizeaza Facebook.)
Problema magazinelor online este numarul insuficient de vizitatori si rata de conversie scazuta dintre vizitatori si cumparatori.
↗ Clientii care doresc sa beneficieze de reducere dau Share produsului ales. Astfel si prietenii clientilor tai vor afla de promotii.
↗ Trimiti mesaje automatizate pe toate grupurile in care esti inscris.
↗Cand un client da Share iti recomanda produsul prietenilor lui, se creaza un transfer incredere iar rata de conversie creste.
Ce urmareste lansarea unui concurs ?
↱ Cresterea interactiunii cu utilizatorii FB
↱ Crearea unei baze de date cu email-uri necesare newsletter-elor
↱ Cresterea numarului de fani
↱ Cresterea reach-ului, engagement-ului (sistem de Share si Like)
↱ Promovarea in randul prieteniilor participantilor (sistem de Share).
Sistemul contorizeaza automat numarul de Like-uri obtinute de partipanti pentru fiecare post in parte.
Se realizeaza un clasament in timp real care contine urmatoarele inregistrari: Nume participant, Link spre postul generat de Share, Numarul de like-uri obtinute, Link spre profilul participantului.
Ai o idee cu o aplicatie pentru platforma Facebook? Te ajutam in punerea ei in practica.
Cere informatii